fredag 26. mars 2010

DT Lena Katrine

Til mars-prosjektet mitt for Unik Hobby, fikk jeg en nydelig stempelplate fra Inkadinkado, og fant ut at de passet helt perfect til å prøve ut mine nyanskaffede Perfect Pearls :)
Alt av materiale jeg har brukt på kortet, kan kjøpes hos Unik Hobby.

As my March asigment for Unik Hobby, I got a beautiful stamp kit from Inkadinkado, and tought they where perfect for my newly bought Perfect Pearls :)
All the materials I've used for this card, can be bought at Unik Hobby
Stemplene jeg har brukt, er 2 stk fra platen "Fluid Motion" fra Inkadinkado.
På framsiden har jeg brukt den nydelige sommerfuglen :)
Jeg har stemplet både motiver og tekster med VersaMark - Watermark blekk, og kostet på Perfect Pearls på alle sammen, i fargene "Rust", "Blue Patina" & "Interference Violet".

The stamps I've used are 2 of the "Fluid Motion" Collection from Inkadinkado.
On the front, I've used the georgeous butterfly :)
I've stamped the images and texts with VersaMark - Watermark ink, and used Perfect Pearls on everyone of them, in the colours "Rust", "Blue Patina" & "Interference Violet".


På innsiden har jeg brukt et tekststempel fra Stempelglede, og
bie-stempelet fra Inkadinkado-platen.
Det nydelige mønsterarket er fra BoBunny's Snowy Serenade Glitter Paper kolleksjon, 
og heter Winter Night.
Andre papirer jeg har brukt er prikkete turkis kartong også fra BoBunny, og
svart og mørk lilla kartong fra Bazzill.
Alle papirene er svertet i kantene med Distress Ink - Black Soot.

On the inside, have I stamped a sentiment from Stempelglede, and 
the bee-stamp from the Inkadinkado collection.
The beautiful patterned paper is from BoBunny's Snowy Serenade Glitter Paper collection 
called Winter Night.
Other papers I've used, are dotted turqouise cardstock also from BoBunny, and 
purple and black cardstock from Bazzill.
All the edges on the papers are inked with Distress ink - Black Soot.


De svarte ovale panelene er stanset ut med en Spellbinders - Nesting Petite Oval Large,
limt oppå en Spellbinders - Nesting Petite Oval Scallop Large i turkis kartong.
Ovalene er festet oppå 6 stk utstansede pedanter av typen
Spellbinders - Shapes Pendants "Fleur De Lis", med 3D-puter.
Pedantene er festet oppå mønsterpapiret med litt tynnere 3D-puter,
for å løfte de litt ut fra mønsterpapiret.

The black ovale panels are punched out with a Spellbinders Nesting Petite Oval Large,
glued to a turqouise cardstock punched out with a Spellbinders - Nesting Petite Oval Scallop Large.
The ovales are fastened on top of 6 punched out pedants of  
Spellbinders - Shapes Pendants "Fleur De Lis", with 3D-pillows
The pendants are fastened on top of the patterned paper with a bit thinner 3D-pillows
just to lift them a bit from the patterned paper. 



Som pynt på kortet, har jeg brukt forskjellige roser og roseknupper fra Unik Hobby - i fargene
lilla, turkis og svart,
turkis bånd også fra Unik Hobby (ikke i nett-butikken), og
3 mm perler fra Kort & Godt i fargene turkis og creme.

To embellish the card, I've used several different roses and rosebuds from Unik Hobby - in the colours of purple, turqouise and black, 
turqouise ribbon also from Unik Hobby (not in the web-store), and  
3 mm pearls from Kort & Godt in the colours turqouise and creme.


Hvis du ikke har prøvd Perfect Pearls før, så anbefaler jeg det på det sterkeste :)
Utrolig morsomt å jobbe med, enkelt å bruke, og gir utrolig flott effekt!

If you have'nt tried Perfect Pearls before, I strongly recomand it :)
It's fun to work with, easy to use, and makes an amazing effect!

Tusen takk for at du tok turen innom  i dag!
Thank you so much for visiting  today!


Klem/Hugs, Lena Katrine

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene