mandag 12. april 2010

Nå må våren da være her...

....så jeg tenkte jeg kunne lage et bursdagskort
i litt friske glade farger og da er denne
pusen fra PennyBlack jo helt perfekt :)

Arket jeg har brukt denne gangen er
Tekststemplet er fra Stempelglede.
Sommerfuglene er fra Prima
og Inkadinkado Butterfly Icon.

Motivet er fargelagt med Promarker:
Katten: Ivory, Vanilje, Satin, Tan og Cinnamon
Potten: Terracotta, Cinnamon, Ginger, Chestnut, Saffron, Sandstone
Blad/Gress: MeadowGreen, Apple og ForrestGreen
Rosablomster: Almond, PalePink, BabyPink og Tan
Lillablomster: Orchid, Blossom og Satin
Midten av blomstene: Vanilje og Tan 

Dette blir det siste fra meg før messen til helgen.
Hilsen Malene


3 kommentarer:

  1. Det var knallekkert! Arkene er nydelige, og fargeleggingen din er helt fantastisk flott!

    Gleder meg til å besøke dere på messa :-)

    SvarSlett
  2. Jeg er såååååå imponert!!! Fy søren, så utrolig mye lekkert du har laget, Malene - både LO'er og kort er helt nydelige alle sammen :)

    SvarSlett
  3. I love Penny Black's kitty stamps. and you did a beautiful job making this card.
    ~Pam L.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene