tirsdag 6. april 2010

Nye scrapbooksider...

... med de nye arkene fra Riddersholm,
som jeg har kost meg med på påskeferie i Danmark.

Først en dobbel LO med arket Vintage Pink Vanessa:

En dobbel LO med arkene
Turaquoise Hill´s Tiffani og Thirza:

En enkel LO med arket Turaquoise Hill´s Thirza:

Enkel LO med arket Turaquoise Hill´s Tallulah:

Enkel LO med arkene
Sweet Valerian Serena og Sweet Valerian Savana:

Dobbel LO med arket Vintage Pink Vida:
Jeg har helt forelsket meg i disse arkene fra Riddersholm 
og jeg fikk også laget noen kort med dem,
men de har jeg ikke fått tatt bilde av enda
så de kommer i løpet av et par dager.

Ha en flott kveld videre.
Hilsen Malene

3 kommentarer:

  1. Wow, så lekre LOer, og papirer da...Gjør at jeg får lyst å prøve meg litt mer på scrapping (men kommer sikkert ikke til å gjøre det da, hehe)og få unna noen av albumene jeg har startet på...
    Nydelig var de iallefall..

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelige LOer i vakre farger og pynt, og herlige ark!

    SvarSlett
  3. Så masse du har fått scrappet i påsken Malene. Kjempelekre sider. <3 Enig i at disse arkene var skjønne. Tror nok jeg må komme innom en dag og sikre meg noen av dem jeg også. ;)

    Ønsker deg en fin torsdag.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene