fredag 30. juli 2010

DT Lena - Juli utfordring

Til Juli-utfordringen min fra Unik Hobby, fikk jeg et stempel med en søt liten mus med en kjempestor is, og det passet helt perfekt til et par av arkene fra sommerkolleksjonen til Maja Design :)
Jeg har brukt den flotte skissen Malene laget til Sommer utfordringen her i bloggen, på kortet jeg har laget denne gangen.

Motivet som er fra Stampavie, er designet av Tina Wenche og heter "Mouse Holding Ice Cream".
Det er stemplet på 200 grams akvarellpapir med Archival Ink - Coffee, og er malt med Distress Ink - Refiller. Den kule teksten er fra en av Kort & Godt's nye stempelplater.

De flotte papirene jeg har brukt fra Maja Design's Sommartider kolleksjon heter "Iskall saft" og "Citronsorbet". I tillegg har jeg brukt Bazzill - hvit og rosa kartong.
Kantene på papirene er svertet med Distress Ink - Victorian Velvet.

Den hvite store bølgekanten er laget med en kantpunch fra EK Suksess, og sirklene og ovalene er laget med Spellbinders - Nesting Standard Circles & Petite Ovals. Sommergfuglene er stanset ut med Martha Stewart - Royal Butterfly punch. Firkanten av bittesmå hull, er laget ved hjelp av en linjal fraTim Holtz og en syl.

Nesten samme oppsett er fulgt på de andre sidene på kortet også :)
På den ene innsiden er det en koselig tekst - også fra Kort & Godt, og på den andre innsiden er det et felt med plass til å skrive en personlig hilsen.
Den fine blonden i hvitt og sølv er fra Kuttut, men du finner selvsagt mange andre flotte blonder hos
De nydelige blå blingstenene er fra Queen & Co.
På baksiden har jeg festet mitt eget personlige stempel.

De nydelige rosene i blått og rosa, og de hvite Ghypsholia-blomstene, er fra WOC.
Noen av iskrem-kulene har fått strøssel av glitter på seg, og kirsebæren på toppen har fått et blankt lag med Glossy Accents fra Ranger.

Tusen takk for at du kikker innom - ha en super helg!
Go'klem fra Lena Katrine

You can read all the text in english at my perconal blog :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene