fredag 3. september 2010

DT Kirsten - Tilda with three flowers.

Mitt DT-bidrag for august er dette staffeli-kortet. Det er så moro å lage slike kort! :) Som dere ser har jeg laget en liten eske oppå kortet, og i den er det plass til en liten pengegave. :)



Dette søte motivet fra Magnolia er fargelagt med Promarkere.



Den lille esken oppå er forholdsvis smal (den måler ca. 2 x 14 cm), og er laget ved hjelp av Scor-Pal. Et utrolig genialt verktøy! Oppå lokket har jeg brukt et nydelig tekststempel fra Stempelglede. Som lukkemekanisme har jeg brukt TimHoltz Hitch Fasteners. Esken er pyntet med blonder og maskinsøm.




Materialer:
Stempler: Magnolia - Tilda with three flowers, Stempelglede - Hjertelig til lykke
Mønsterpapir: Gudrun Loennecken - Vintage.
Spellbinders: Nesting Petite Oval Large og Nesting Petite Oval Scallop Large
Diverse: TimHoltz Hitch Fasteners, blomster, perler, blonder og bånd.
BlekkAdirondack Espresso.
Fargelegging: Promarkere.


Jeg regner med at det er mange av dere som skal på messe i helgen...? :) Kos dere med shopping! :))

If you want to read this post in English, you're welcome to visit my personal blog.

Ha det fint! :)

Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene