fredag 24. september 2010

Herrekort i turkis og brunt!

Jeg lagde et bursdagskort i turkis og brunt til min far,
som har blitt godt voksen, men holder seg ung! 
Da syntes jeg at denne herren fra Whiff Of Joy var helt perfekt:

Jeg har laget ett vindu med Spellbinders
og overheadsark på forsiden av kortet,
så har jeg limt motivet på inne i kortet.
Tekst stemplet er fra KreativHobby


Motivet er fargelagt med Promarker:
Hud: Ivory, Blush, DuskyPink og SunkissedPink
Hår: CoolGrey 1-5
Genser: TeaGreen, GreyGreen
Bukser og Jakke: Satin, Tan, Cinnamon og BurntSienna
Sko: WarmGrey 1-3

Kortet er brettet i flere lag
(jeg har bare kuttet litt av siste side
da jeg har skrevet litt personlig)


Tekst stemplet er fra Norsk Stempelblad


Jeg har laget et lite "håndlaget av.." på baksiden,
som er kuttet ut med Spellbinders Label 6

Jeg har brukt papir fra KaiserCraft, blomster,
DistressInk til å sverte kantene med, halvperler og metallpynt.

Ha en flott helg
Hilsen Malene


2 kommentarer:

  1. Jammen er dette et fint kort! Ha en fin helg :-))

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort! Du fargelegger med perfeksjon som vanlig og detaljene på kortet er kjempe fine. Liker det lille "hjulet" spes godt. God helg! :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene