lørdag 13. november 2010

DT Kirsten - Juleinspirert gaveeske.

Jeg har holdt kurs her på Unik Hobby denne uken, og da brukte jeg et av de søte stemplene på denne plata fra Morehead.

Vi lagde denne esken, som er perfekt til små julegaver. Mal til esken finner du nederst i dette innlegget. :).
Esken er laget ved hjelp av det unike pregebrettet fra ScorPal, som jeg er helt avhengig av når jeg lager esker! Brettet finnes både i inch og cm.

Motivet er fargelagt med Distress Ink.

Jeg har brukt følgende farger:

Hud: Tattered Rose og Tea Dye.
Hår: Tea Dye og Walnut Stain.
Genser: Antique Linen og bittelitt Walnut Stain for å fremheve skygger.
Kjole, hårsløyfe og sko: Aged Mahogany blandet med litt Weathered Wood.
Julestrømpen: Walnut Stain blandet ut i mye vann.
Katten: Weathered Wood.

På baksiden av esken skjærte vi ut et vindu med Spellbinders. Det nydelige mønserarket er fra Papirdesign.


Esken er bl.a. pyntet med diverse blomster og blader, og er fylt med deilig Dajm-sjokolade! :)




Klikk for større bilde

Materialer:
Blekk: Archival Ink - Jet Black, Distress Ink Reinkers, Distress Ink Pad - Antique Linen.
Kartong:  Bazzill Cardstock - brun og rød.
Mønsterpapir: Papirdesign - Julebukk.
Stempel: Morehead - Christmas Kids.
VerktøyScorPal pregebrett, Corner Punch, Spellbinders - Labels 6, Magnolia Dies, StampinUp - Word Window Punch.
Pynt: Blomster, blader og metallpynt.


Det er jo farsdag i morgen, så kanskje du har lyst til å prøve deg på en eske til far? :)

1 kommentar:

  1. Lillian Kristiansen13. november 2010 kl. 23:30

    Tusen takk for det jeg lærte på kurset Kirsten. Min første fargelegging med Distress Ink og merkelig nok ble jeg ganske fornøyd. Det tyder jo på at du er en god læremester. Kommer gjerne tilbake til dine kurs.

    Synes forøvrig at alt du lager er HELMAX. Blir rett og slett GLAD av å se på dine kunstverk.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene