fredag 3. desember 2010

Kurskort - Vintage Christmas!

For en ukes tid siden holdt jeg kurs her på Unik Hobby. Vi lagde et julekort med de nye, fantastisk nydelige stemplene fra Stempelglede. Ååå - de er bare så lekre!! Jeg har definitivt fått meg noen nye julefavoritter! :)

Vi lagde dette kortet, som er et "lommekort" med plass til en CD.


Jeg har fargelagt motivet med en vannpensel og distress ink. Rundt kantene har jeg påført blekk med svamp.
Helt til slutt har jeg påført litt Glimmer Mist.



Slik ser kortet ut inni. På den ene siden har jeg laget en lomme, som er pyntet med en nydelig tekst fra  stempelsamlingen Vintage Christmas. I tillegg har jeg pyntet med diverse blomster, perler og blonder. Den store lilla blomsten er sprayet med Glimmer Mist. Det gir utrolig flott effekt. De andre blomstene er påført glitter.



Materialer:
Kartong: Bazzill, samt Ranger gloss Paper.
Mønsterpapir: Gudrun Loennecken - Vintage.
Stamps:
Stempelglede - Vintage Christmas.
Blekk:
Archival Ink - Coffee, Distress Ink Reinkere.
Spellbinders
Nesting Petite Oval Large, Nesting Petite Oval Scallop Large.
Pynt: Glimmer Mist - Marshmallow, blomster, perler, metallpynt, glitter, blonder og bånd.

Kortets størrelse er 14,5 x 17 cm.



Jeg håper dere alle har ei fin førjulstid.

Klem fra Kirsten ♥


2 kommentarer:

  1. For et vakkert vakkert stk. scrappearbeid du har laget :) Stemplene er bare så nydelige!! ligger høyt på ønskelisten! Takk for vakker inspirasjon en lørdag morgen :)

    SvarSlett
  2. Jeg blir så glad når jeg ser dine flotte mesterverk Kirsten. Så gjennomført og passe med pynt. Takk for flott inspirasjon.

    Juleklem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene