søndag 12. desember 2010

DT Lena - Desember Utfordring

Til desember utfordringen min, fikk jeg dette nydelige PB stempelet; "Decorate the season" fra Malene, som jeg fargela med Promarkere.
Jeg hadde lyst til å lage noe annet enn et vanlig kort også denne gangen, og satte i gang med en idè jeg fikk, da jeg laget postkasse-stativ-adventskalenderen for Ett trykk 05/10.
Så resultatet ble en "stor" postkasse, med plass til å oppbevare julekortene i :) 








Størrelse: 7 x 16 x 22 cm
Stempler: Penny Black - Decorate the Season (Slap Stick - motiv og tekster).
Fargelegging: Letraset - Promarkers.
Papirer: 3ndypapir - Felicia & Nicolas, BazzillBarkley & French Vanilla kartong, Letraset - Hevywight Cartridge Paper 270g.
Verktøy: Martha Stewart - Paper Trimmer & Eyelet Lace punch around the page sett, EK Success - bord punch.

1 kommentar:

  1. Du er så "kreativ" du Lena, ja jeg blir helt misunnelig på alt det flotte du får til.

    JULEKLEM fra Lillian i Moelv

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene