mandag 4. april 2011

DT Kirsten - Kissy.

Til utfordringen min for mars måned, fikk jeg dette utrolig søte stempelet fra Mo Manning. Det ble et helt enkelt kort denne gang, med et nydelig mønsterpapir fra Pion Design. Jeg har definitivt funnet meg noen nye favoritter når det gjelder mønsterpapir....  Disse papirene er bare så utrolig lekre... ♥ Jeg har sydd rundt panelene med symaskin.


Denne søte frøkna er fargelagt med Prismacolor. Jeg har brukt kakeserviett bak motivet. Syns disse serviettene er så lekre... Jeg har brukt Swarovski-krystaller på diademet. På blomstene, skoene og kjolen har jeg brukt Liquid Pearls.



Som vanlig har jeg pyntet med masse blomster og perler. ;)



Inni kortet har jeg sydd rundt panelene med symaskin, uten å gjort noe særlig mer. Arket er bare så nydelig, så jeg ville la det komme til sin rett...

Materialliste:
Stempler: Mo Manning - Kissy
Mønsterark: Pion Design - Sagan om våren - Vårdikt 
Fargelegging: Prismacolor
Dies: Magnolia DooHickey Bon Voyge Foliage, Spellbinders - Oval Classic, Spellbinders - Circle
Pynt: Paper Doilies 4" White Circle, halvperler, perler, swarovski-krystaller, diverse blomster, glitter, Liquid Pearls, blader fra Prima


Takk for at du tittet innom. Ha en fin dag, og ei god uke!
Klem fra Kirsten

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene