torsdag 7. april 2011

Kurs kort :)

På mandag hadde jeg kurs hos Unik Hobby :)
Tusen takk for en utrolig flott kveld, jenter!!
Jeg storkoste meg hele kvelden *stort smil*

Det var mitt første kurs, uten fargelegging..
Så jeg grudde meg litt for det!
Men det hadde jeg ingen grunn til,
 ettersom jentene så ut til å kose seg :)


Vi lagde ett lommebok/mappekort til konfirmant jente.
Med massevis av embossing, og detaljer ;)


Nyyydelige Maribel fra Stempelglede,
og banner/tekst fra Kort & Godt.


Innsiden ble kledd med 3ndypapir - Soft
Målene på lommebok/mappekortet er;
13,5*30 cm
"trekkspill endene" 6*6 cm
Mønsterpapiret på innsiden er 13*29,5 cm


Inni lommeboken/mappekortet ligger det ett lite kort,
med plass på baksiden til å skrive en liten hilsen :)
Har brukt spellbinders Petite oval for å stanse ut tekst
og hull til motiv.



Klem fra Maya :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene