onsdag 4. mai 2011

Damer/Ladies :)

Jeg er bestandig treg med utfordringene jeg får av Malene på Unik Hobby...
Også denne gangen ;)
For her er stempelet jeg fikk for mars,
endelig kommet i bruk!
**********************
I am always behind with the challenges i get from Malene at Unik Hobby...
Also this time ;)
Cause here is the stamps i got in March,
finally inked up and used!

Jeg fikk ett stilig stempel ifra Art Impressions - Shoppers,
og det passer perfekt til ei dame som fyller 60 år!
*********************
I got a cool stamp from Art Impressions - Shoppers,
and it fits perfectly for a lady who turns 60!

Jeg lagde en eske, med plass for litt sjokolade og ett gavekort :)
Esken er laget ifra bunn, av Bazzill kartong.
Pyntet på alle sidene med 3ndypapir - Grace.
*********************
I made a giftbox, with room for some chocolate and a giftcard :)
The box is made of Bazzill cardstock.
And i have used 3ndypapir - Grace on all the sides.


Tredobble sløyfe, som skjuler en tag til å skrive på ;)
Massevis av glitter, og tekster fra Ett Trykk/Norsk stempelblad.
**********************
A triple bow, hiding the tag where one can write a personal greeting ;)
Lots of glitter, and texts from Ett Trykk/Norsk Stempelblad.


Damene i bilen er fargelagt med Distress ink refillers.
Bilen har jeg kledd med 3ndypapirer :)
I lyktene har jeg lagt på litt diamond Glaze og glitter.
*****************
The ladies are colored with Distress ink refillers.
The car is paperpiced with 3ndypapir :)
In the headlights i have added some diamond glaze and glitter.


Blomster og glitter :)
**************
Flowers and glitter :)


Tag til å skrive på :)
***********
Tag to write on :)


I bunnen av esken.
***********
in the bottom of the box.


Og inne i lokket ;)

Ha en strålende dag!
Klemmer fra Maya :)
**************
And inside the lid ;)
Have a wonderful day!
Hugs from Maya :)

Recipe:
Size: 12*12*5 cm
Magnolia dies - Vintage tag
MS - Doily Lace Punch, Rose leaf, Butterfly punch
TH - Alphabeth dies
Embellies: Stickles glitter glue, Ribbon, Cherry blossoms, Rosebuds, Rose

1 kommentar:

  1. Så morsomt stempel :) Og super fin eske du har laget.
    Klem Siw

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene