mandag 25. juli 2011

DT Lena - July Challenge

Til Juli-utfordringen min hos Unik Hobby, fikk jeg et superkult og morsomt stempel fra
Stamping Bella/Mo Manning, av Malene.
Stempelet heter "Veronica", og har også en tilhørende tekst, som jeg bare digger :)

Denne gangen har jeg laget et Gate-Fold Card, med en Shaker-ramme, med fargesterke, superlekre papirer og pynt!






Størrelse: 6" x 6"
Utførelse: Gate-Fold kort med Shaker-ramme
Blekk: Adirondack - Espresso, Distress Ink - Tea Dye & Tumbled Glass.
Stempler: Stamping Bella/Mo Manning - Veronica (motiv og tekst).
Papirer: My Minds Eye - Stella Rose "Mabel" Papers, Bazzill - Jam & Ivory kartong, kopi papir 280g.
Verktøy: Spellbinders - Nesting Classic & Petite Scalloped Ovals, Acetat, Glue Dots - Hook & Loop (lukking).
Pynt: Flate Mulberry blomsterRoser 15 mm & 10 mm, Divine Twine (tvunnet hyssing), selvklebende blingstener, knapper, Martha Stewart - Micro Beads "Fire Opal" (inni ramma, og på de flate blomstene - festet med Glossy Accents).

Takk for at du kikker innom - ha en flott uke!
Klem fra Lena Katrine

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene