søndag 4. september 2011

DT Kirsten - Hockey Girl

Det begynner å bli lenge siden jeg postet noe sist, men det går dessverre litt smått her om dagen. Jeg sliter med armen min igjen, og det liker jeg dårlig... :(

Håper dere alle sammen har hatt en fin sommer. Nå er høsten her, og det innbyr til mange koselige timer på hobbyrommet. :)


Denne kula hockey-jenta er fra Kenny K Collection, og er fargelagt med både Promarkere og Prismacolor.


Jeg fikk så lyst til å prøve meg på en bokeske, etter å ha sett noen lekre eksemplarer i bloggen til Wenche. Målet på bokesken min er 14 x 17 cm. Ryggen er 3 cm bred.


På venstre side er det plass til å skrive en liten hilsen til bursdagsbarnet. I esken til høyre er det plass til en liten gave. ;)

Materialer:
Stempler: Kenny K Collection - Hockey Girl, Norsk Stempelblad - 30 B.
Mønsterpapir: Papirdesign - Lilla Ingrid.
Fargelegging: Prismacolor Premier, Promarker, Letraset papir.
Dies:Spellbinders Shapes Frame Scalloped Edge.
Pynt: Bånd, halvperler, blomster og metall charms.


Takk for at du tittet innom. Ha en god, kreativ søndag! :)
Klem fra Kirsten ♥

3 kommentarer:

  1. Nydelig bok-kort. Tøft motiv og flotte farger.
    God bedring med armen..det der kjenner jeg alt for godt til.. sukk. ikke moro når armen setter stopper for koselige aktiviteter =)

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Å huff, ikke moro å slite med arm problemer, håper det bedrer seg fort! Men bokesken din er like lekker som alt annet du lager! Flott motiv du har der også. Du må ha riktig god bedring Kirsten!

    SvarSlett
  3. your works are so lovely!!!! Thank you for sharing us this beautifull creations!!!
    If you may, I have stardet my kreative Website since Juli 2011. Please take a look! Perhaps my Ideas do Inspiratie you too. Many Hugs from Marina
    Bettyscardsandpaperdesign.com

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene