torsdag 8. september 2011

Spy Chick!!

Denne jenten er jo bare rå tøff!!!

Jeg fargela motivet Spy Chick fra KennyK,
med Promarker og Prismacolor og slik ble resultatet.

Jeg har brukt Promarker i gråtonene
Cool Grey 1-5 + blender og svart og så mixet
jeg med Prismacolor i WarmGrey 10-90%

Ellers så har jeg brukt:
Chipboard Dusty Attic: Jumbo Cogs, Bottle Cap, Sprocket Gears

Jeg lagde ett til kort med samme stempel,
men med Warm Grey Promarker og
Warm Grey Prismacolor, som ble litt mer brunt...
Jeg er ikke helt ferdig med å ta bilder av dette,
så det kommer senere ;)


Hilsen Malene

4 kommentarer:

  1. Hej Malene

    Super flot kort. Lækre farver og detaljer. Kan godt lide at det er farvet med promarker :-))))

    Knus Lise

    SvarSlett
  2. Tøft kort,men får du det til å stå?
    Hvordan gjør du det for att det skal bli pent?

    God helg til dere alle på butikken..

    SvarSlett
  3. Så stilige disse kortene dine er! Du er råflink til å lage LO'er, men kortene er utrolig flotte også!!
    God helg!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Rålekkert! Og utrolig flott fargelagt ♥

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene