fredag 21. oktober 2011

DT Lena: September utfordring - Tickled Pink Stamps: Pirat Pose

Jada, jeg er sent ute igjen...
Men her er altså september-utfordringen min for Unik Hobby :)

Jeg fikk et superkult gutte-stempel denne gangen - "Lil Pirate Frank" fra Tickled Pink Stamps, som jeg fargela på kraft kartong, og laget en liten pirat-pose med :)






Gave-pose
Størrelse: 11 x 20 cm
Blekk: Adirondack - Pitch Black, Distress Ink - Shipped Saphire, VersaMark - Watermark.
Stempler: Tickled Pink Stamps - Lil Pirate Frank, Kort & Godt - "Kuleste" (bursdagstekster til kule gutter), North Star Stamps - Til min lille pirat (embosset9.
Fargelegging: Prismacolor Premier Pencils på kraft kartong.
Papirer: Maja Design - Skärgårdsliv, Bazzill - kraft, blå & hvit kartong, Papir pose.
Verktøy: Spellbinders - Nesting Long Rectangles, Crop-A-Dile, Tim Holtz - Distress verktøy, Inkido - Embossing Pulver, Varmluftspistol.
Pynt: Hampehyssing, We R Memory Keepers - Wide Eyelets Cool Metal, Queen & Co - Selvklebende Blingstener, Charm, Små Tags, sølvtråd.

Takk for at du kikker innom - ha en fin helg!
Go'klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene