mandag 3. oktober 2011

Julekort med Bildmålarna!

Jeg måtte bare prøve disse nye stemplene..
...de er jo bare såååå søte!!!


Jeg fant et lignende kort inne på en annen blog, da jeg
satt og surfet litt i helgen. Etter å ha vært inne på mange
blogge husker jeg ikke hvor, men da jeg nettopp hadde
sittet og fargelagt motivet i disse fargene så falt jeg helt
for denne patenten og papirvalget!
TAKK TIL ALLE FOR DE FLOTTE BLOGGENE
OG ALL INSPIRASJON DET ER Å FINNE!!!


Motivet er fargelagt med Promarker og Prismacolor:
HUD: (ivory og blush) peach, chestnut og sienna brown
HÅR: (buttercup) yellow oche, golden rot og sienna brown
FORKLE/SLØYFE: (putty) beige sienna og chocolate
KJOLE: (sandstone) tuscan red
SKO: (tan) chocolate og dark brown
BLOMSTER: (satin) henna, crimson lake, crimson red, tuscan red og dark brown
BLADE: ( khaki) moss, marine green og LITT dark green

Ellers har jeg brukt av materialer:
Motiv stempel fra Bildmålarna: Mimosa Julblommar.
Tekst stempel fra Kort&Godt: God Jul og Julekort
Pion design Vanter på tomten, god jul og Bazzill Bark.
samt tilsvarende Spellbinders med scallop og Circles Pricot.
Magnolia dies Poinsettia 

Hilsen Malene






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene