mandag 14. november 2011

DT-Kirsten - Vintervandring fra Marianne Design.

Utfordringen min for november var å lage noe med dette herlige stempelet fra Marianne Design. Det ble denne gaveesken, som måler 6 x 6 inch. Jeg måtte bare lage noe mer med disse herlige produktene fra Flower Soft, og det passet så utrolig godt til dette motivet syns jeg...


Motivet er fargelagt med Prismacolor... Inni boblen er det selvfølgelig litt "snø"....


Jeg syns dette papiret fra Maja Design er så utrolig flott, så jeg kunne rett og slett ikke "gjemme det bort" i altfor mye pynt... ;)





Materialer:
Flower Soft: Display Globe, Polar White
Pynt: Blonder, Bånd, Blomster, Perler, Glitter, Metallpynt

Takk for at du titter innom. Ha en strålende uke!

Klem fra Kirsten  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene