søndag 13. november 2011

Fargerikt Vinterkort

Jeg er "bittelitt" sen igjen - denne gangen med oktober-utfordringen min! 
Stempelet jeg fikk fra Unik Hobby i oktober, er designet av Giordano for Ladybug & Friends, og heter "The Little Drummer Boy", men det kan nok "desverre" se ut til at jeg har forvandlet trommegutten til ei jente *lol*
Okay - er dere klare? Her kommer det :)







Konvolutt Kort
Størrelse: 6" x 6"
Papirer: Cosmo Cricket - Festivities "Mitten Weather", 3ndypapir - Sweetheart "Rose", Bazzill - french vanilla & lilla kartong, kopipaper 280g.
Pynt: Kirsebærblomster, papirroser 25 mm, 15 mm & 10 mm, selvklebende blingstener, Stickles - Frosted Lace, perlestrå, metallhjørner.

Takk for at du kikker innom - ha en flott dag!
Klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene