mandag 21. november 2011

God jul/Merry Christmas

Jeg storkoser meg på hobbyrommet  om dagen,
og her kommer ett av mine prosjekter :)
Ett dobbelt kaskade kort ;)
**************
I really love enjoying the time at my craft room these days,
and here is one of the finished projects :)
A double cascade card ;)






Denne nydelige snøstjernen ifra Memory box kommer snart til Unik hobby!
******************
This gorgeous snowstar are from Memory box, and will soon be avaialble over at Unik hobby!



Alle motivene er fargelagt med Prisma color blyanter.
****************
All the images is colored with Prisma Color pencils.



Tekstene på tagène er ifra North Star Stamps.
*******************
The text on the tags are from North Star Stamps.






Takk for att du titter innom :)
Klem fra Maya
**********************
Thank you for stopping by :)
Hugs from Maya

Papers: Papirdesign - Jul frost, (Fant ikke det andre papiret, men det er også ifra Papirdesign..)
Tools: Memory Box - Bianca snowflake dies. MS - Snowflake edge punch
Embellishments: Stickles glitter glue, Flower soft - Polar White, Seem binding ribbon.
Other: The tiny snowflakes are leftover from the edge punch from MS ;)
Colours: Light Peach, Peach, Sienna Brown, Henna, Cloud Blue, Periwinkle, Slate Blue, Limepeel, Marine Green, Kelp Green, Chocolate, Dark Brown, Espresso, Crimson lake, Crimson red, Tuscan Red

1 kommentar:

  1. Hei

    Kjempefint kort :) Jeg ønsker meg ofte en liten beskrivelese av hvordan kortene er laget. Kjempefint at materiallistene blir lagt ut :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene