onsdag 2. november 2011

Nye stempler...

...fra Flower Soft, Let It Snow mixed med
tekststempel fra Unik Stempel Design

Mønsterpapiret er fra Glitz Design:


Boblen og snøen inni er også fra Flower Soft.


Håndlaget av stemplet er fra Kort&Godt og den
passet så fint inni denne diesen fra Spellbinders:


Jeg liker å gjøre det veldig enkelt inni kortene mine,
Her med tekststempel fra Stempelglede og
Snøkrystall dies fra Marianne Design:


Motivet er fargelagt med Prismacolor Premier
på Kraft karton fra Bazzill:

Hud: Light Peach, Peach, Sienna Brown, Peach Beige
Lue: Hvit, Cream, Sand, Yellow Ochre, Golden Rod
Genser: Cloud Blue, Periwinkle, Indigo Blue, CoolGrey 90%
Shorts: French Grey 10-90%
Sokker: Slate Grey, Cool Grey 10-70%
Hund: Ginger Root, Light Umber, Dark Umber, Espresso

Hilsen Malene




3 kommentarer:

  1. Nydelig kort, og nydelig fargelegging.
    Fikk mine prismacolor penner i går, og er veldig glad for at du skriver hvilke farger du har brukt.
    Tusen takk. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Dette er noe med den fineste fargeleggingen jeg har sett, med Prisma Colors!! Og, takk for at du skriver opp fargene, det hjelper veldig for en nybegynner på Prisma;). Begynner du med lyse farger, for så å gå over til mørke, og er det uten Sansador..el.lign.?:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene