lørdag 10. desember 2011

Jul igjen/Christmas again

Noen ganger er det bare trist å skrive innlegg..
Slik som idag..
Jeg har vært i design teamet til Unik hobby i 2,5 år,
men nå er min tid hos Unik hobby over.
Jeg har hatt det så moro og lært masse i denne tiden!
Og ikke minst hatt masse flotte kurs.
Så tusen takk til Malene og Dan,
og en spesiell takk til alle dere som har vært på kursene mine!
Uten dere hadde det ikke vært noen kurs :)

Ifra nyåret kommer det nye design team medlemmer,
og det er jo strålende nyheter :)
Så følg med her i bloggen!
*****************************
Sometimes it isn`t any fun to write up a post..
Like today..
I have been in the design team at Unik hobby for 2,5 years,
but now my time with them are over.
But i have had a blast all this time!
And i have learned alot, and had so many wonderful classes.
So thank you so much, Malene and Dan,
And a special thanks goes to all of you who have been at my classes!
Without you there wouldn`t have been any classes :)

In January there will come some new design team members,
and that is exiting news :)
So be sure to pop by from time to time!


Så her kommer mitt siste kort for Unik hobby.
*****************
So here is my final card for Unik hobby.


Herlige papirer fra 3ndypapir ♥
****************
Wonderful papers from 3ndypapir ♥


Er ikke dette stempelet bare så søtt?!
Jeg har fargelagt med Prisma fargeblyanter.
********************
Isn`t this just so cute?!
I have colored it with Prisma color pencils.


Unik hobby har stort utvalg av charms!
Her har jeg brukt en pakke :)
****************
Unik hobby has a wide selection of charms!
Here i have used a christmas gift :)




Ha en superduper lørdag!
Klemmer fra Maya
******************
Have a wonderful Saturday!
Hugs from Maya

Sentiment: North Star Stamps
Papers: 3ndypapir - Good times, Julekveld
Embellishments: Red pearls, ribbon, charm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene