søndag 8. januar 2012

Tilda with snowheart

Godt nytt år! ♥

Det har vært stille fra meg ei stund nå, da jeg har hatt det veldig travelt på jobb de siste månedene... Det ble hverken tid til kortlaging eller blogging. Håper dere har hatt ei koselig julehøytid, og en fin start på det nye året!

Dette kortet lagde vi på det siste kurset jeg holdt før jul, her på Unik Hobby. Kortet måler 15x15 cm.


Motivet er fargelagt med Prismacolor.


Jeg har stanset ut denne hjertetag'en fra Magnolia i krympeplast, stemplet med en tekst fra Unik Hobby Design, og varmet krympeplasten med varmepistol.


På innstiden av kortet har jeg brukt en tekst fra Stempelglede på den ene siden. På den andre siden er det plass til å skrive en personlig hilsen.




Materialer:
Pynt: Lace, Ribbon, Flowers, Pearls, Glitter, Metal Charms
Diverse: Ink Jet Shrink Film


Takk for at du titter innom. Ha ei riktig så fin uke!
Klemmer fra Kirsten ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene