lørdag 3. mars 2012

Jeg har laget et røft jentekort...

 ...med de nye lekre papirene fra 7 Dots Studio og
stempel fra Kenny K, Boggie Down:
Stemplet er fargelagt med Promarker Blender
og følgene Promarker farger:HUD: Ivory, Blush og Dusky Pink
(+ Prismacolor Chestnut og Sienna Brown)
HÅR: Mustad, Gold og Raw Sienna
ØRERINGE: Gold (+ Glitterlim, Stardust)
ORANGE FARVER: Apricot, Ginger og Burnt Orange
BLÅ FARVER: Cornflower og Midtnight Blue
GRÅ FARVER: Cool Grey 1-5 + Black
Papiret var så lekkert at det ikke trengte så mye pynt,
så jeg pyntet det bare på den ene side og så er det plass
til at skrive på den andre siden:
Baksiden av kortet:Jeg har brukt papir fra 7 Dots Studio:
Wonderland: Follow the Rabbit og Quadrille
Kantene er sværdet med Distress Ink,
Pumice Stone   på de lyse papirdelene og
Walnut Stein på de mørke mønster papirene.
Jeg brukt dies fra Magnolia, Cheesecloth, halvperler,
kakeservietter, blonder, bånd og blomster.
Chipboard og Tim Holtz Spocket Gears som er malt
med Ranger Distress Crackle paint, Picket Fence
og sprayet med hvit Glimmermist, Marshmellows
Jeg har stemplet motivet på Letraset 270g. papir med sort Memento
- man kan også bruge Adriondack når man skal farvelægge med Promarker.

Hilsen Malene Bauge

3 kommentarer:

  1. Det ble kjempetøft, og så flott fargelagt :-)

    SvarSlett
  2. Hahaha...echt een kaart voor de jeugd!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Mieke'S

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene