tirsdag 27. mars 2012

Tutorial med Chipboard!

Jeg har lekt meg litt til med en
chipboard fra Dusty Attic:
 

Jeg begynner med å bygge chipboarden
opp med et lag med hvit Crackle Paint:

Hvis du har god tid så kan du la det lufttørke,
men ellers så er det fort og greit å bruke varmepistol:

Før det er helt tørt så bruker jeg noe som er
tynt og spiss til å fikse litt på detaljene på
chipboarden der hvor malingen ble for tykk:

Så gir jeg den et lag med Glimmermist, Popsicle:

Til det neste trenger jeg Goosebumps Texture Spray Clear

Jeg begynner med et godt lag med den matte Goosebumps
og så legger jeg små biter med osteklut på bladene:

sprayer jeg et lag til med Glimmermist:

og så enda et lag med mat Goosebumps:

mens det er vått så drysser jeg med microbeads:

så sprayer jeg et lag med Glimmer Mist, Graphite Metallic:

Jeg tørker det hele med varmepistolen og tar
deretter litt embossing pen på noen steder og drysser
med UTEE plantinum som jeg smelter med varmepistolen:

Tilslutt så sprayer jeg over det hele 
Goosebumps med shimmer:

Slik ble resultatet:

Chipboarden kan brukes som pynt på et kort,
en scrapbookside eller andre kreative projekter :)

Hilsen Malene

2 kommentarer:

  1. For en flott effekt det ga.. jeg har ikke alle produktene der, men noen har jeg og dette skal jeg absolutt prøve. Takk for tutorialen :)

    SvarSlett
  2. Beautiful, beautiful!
    I loved that job!
    Thanks for sharing!
    Hugs!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene