torsdag 5. april 2012

DT Kjersti - Don&Daisy, Kakebaker

Da er jeg klar med mitt første bidrag i Unik Hobby bloggen.
Må si det er litt skummelt, med tanke på tidligere DT-medlemmer her...
føler meg nok litt i "ferskeste" laget;), men nå må det stå til!
Jeg har fått utdelt dette nydelige motivet fra MarianneDesign; Don&Daisy, Kakebaker
 
Selve kortet er stanset ut med de nye GoKreate diesene - som jeg 
vet kommer til å bli en favoritt hos meg, passe store til Cuttlebug'en!
Alle kantene er svertet med DistressInk WalnutStain.

 
Nærbilde av blomsterpynten og den nydelige hjerteswirlen fra MemoryBox

 
Motivet har jeg fargelagt med Copics tusjene mine, og sprayet med GooseBumpsTextureSprayShimmer

 
Inni kortet har jeg brukt et tekststempel fra Papirdesign, swirlene er på mønsterarket fra BoBunny

Materialliste;
 Papir fra Pion og BoBunny
Bazzill kartong i FrenchVanilla
Fargelegging: Copics 
Stempelputer: MementoTuxedoBlack og TH DistressInk 
Tekst fra Papirdesign  og motiv fra MarianneDesign

Takk for at du titter innom. Ønsker deg en fortsatt fin påske!
Klem fra Kjersti:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene