søndag 30. desember 2012

DT-Kjersti Cold

Vel overstått jul alle sammen, håper dere har hatt det fint!
 Desemberutfordringen min hos Unik Hobby er dette motivet fra 
SweetPeaStamps, "Cold" - designet av M.Teunissen.  
 Papirene er fra WeRMemoryKeepers og MajaDesign og 
de nydelige rammene er fra Spellbinders. 

Her er fargene jeg har brukt i Copics:
Hud/skin - E11,E21,E00,R95
Hår/hair - E59,E08,E19,YR14
Blå/blue - B99,B97,B95,B93,B91
Grønn/green - YG99,YG97,YG95,YG93,YG91
Airbrush - W1,W3,RV91

Jeg har også brukt de nydelige rammene inni, tekststempelet er
fra NorskStempelblad - blomsterswirlen fra Stempelglede.

 Med dette kortet ønsker jeg 
dere alt det beste for 2013 - 

1 kommentar:

  1. Kan det bli flottere og mere gjennomført da............tror ikke det jeg - bare HELT NYDELIG Kjersti. Godt Nytt Kreativt År. Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene