søndag 13. januar 2013

DT-Gro's første kort

Her er mitt - Gro's - første kort som DT hos Unik Hobby. Motivet er min januarutfordring, og er fra Mo Manning, og den engelske teksten følger med motivet. Jeg har laget et ROSA babykort, men det kan selvfølgelig også brukes til gutt.


Søtnosen er fargelagt med DistressMarkere på 300g akvarellpapir.


På kortet har jeg brukt:


Farger jeg har brukt:
Hud - Tattered Rose, Vintage Photo
Hår + kylling - Scattered Straw, Spiced Marmelade
Rød - Victorian Velvet, Aged Mahogany
Grønn - Peeled Paint, Forest Moss
Rundt motivet - Weathered Wood
Under motivet - Tea Dye
"Spagettisausen" er en salig blanding av ett eller annet...



1 kommentar:

  1. Så herlig Gro, det er jo akkurat slik de ser ut - spaghetti er barnemat...:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene