søndag 7. juli 2013

DT-Kjersti - KennyK Queens cutie

Juni utfordringen min var å lage noe med dette 
nydelige motivet fra KennyK - Queens Cutie

 Det ble en eske denne gangen, med god plass til en liten gave inni.
Stjernene fra Spellbinder er dekt med Frantage - et nytt og 
lekkert embossingpulver som finnes i flere farger.
Den hyggelige teksten er fra Norsk Stempelblad - jeg liker 
så godt formatet på disse, enkle å finne en plass til:)

 Motivet er fargelagt med Copics Sketch Markers i disse fargene
Hud: E11,E21,E00,E95,E93
Hår: E57,E55,E53,E51,E59,E49
Genser: V99,V95,V93,V91
Bukse: B99,B97,B95,B93,B91
Grå: W9,W7,W5,W3,W1,W00
Blå skygge: BG000,BG0000,Blender 0

Kanten rundt motivet er stemplet med et lite stempel 
i dette nydelige settet fra Stempelglede

Håper jeg klarte å inspirere litt - det kommer vel litt 
scrappevær etter hvert her på innlandet også:)

Ha ei fin sommeruke alle sammen!
Klem fra Kjersti:)


Produkter jeg har brukt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene