onsdag 14. august 2013

DT Gro - Bildmålarna i August

Her er kortet mitt for august, med dette nydelige motivet fra Bildmålarna. Det heter "Just Me 3" og er fargelagt med Distress. Fargene jeg har brukt finner du lengere ned i innlegget. 


Jeg har også fått kjøpt meg dette flotte embossingpulveret fra Stampendous, og måtte selvfølgelig prøve det med en gang. Har stemplet først rundt kanten med stempel fra Stempelglede. Så hadde jeg på litt embossingpulver, jeg la det bare løst oppå, og brukte varmepistol fra undersiden av motivet. Og så litt oppå til slutt. Hadde også litt på hjertetagen.

Ellers har jeg brukt:
Papirene er fra Kaisercraft.
På bølgepappen har jeg hatt på litt gesso.
Poststempel fra Kort og Godt.
Ramme rund motivet fra Spellbinders.
Hjertetag fra Magnolia. 
Bokstaver fra Papirdesign, med Glossy Accents oppå.


Her er fargene jeg har brukt på motivet:
Hud - Tattered Rose, Vintage Photo
Hår - Wild Honey, Spiced Marmelade
Rosa - Spun Sugar, Worn Lipstick (og litt Victorian Velvet)
Grønn - Mowed Lawn, Peeled Paint
Bakgrunn - Pumice Stone, Weathered Wood.


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene